Авто-Блог

Автомобільний інтернет портал - новини, огляди, корисні поради та багато іншого.

E-mail:admin@avtoblog.com.ua

  • Доллар - 41.54
  • Евро - 47.17
Автомобільний блог » Матеріали за 07.05.2025
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 5;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 7-05-2025, 12:08;  
Настали заморозки. Поки не сядемо в машину, не заведемо двигун і не натиснемо кнопку омивача лобового скла, невідомо, чи згаяли цей момент. Якщо рідина тече, то нам пощастило. Якщо ні, водії буде покарано. Найпростіший випадок означає, що замерзли тільки форсунки, і просто потрібно почекати, поки вони розмерзнуться. Тепло забезпечуватиме працюючий двигун, тому через кілька або десяток хвилин система омивача скла запрацює. Якщо мороз був дійсно сильний і все ще тримається, є ризик, що вся рідина в резервуарі замерзне. Це означає дочекатися відлиги, поставити машину в гараж, що опалюється, або скористатися феном, або обігрівачем.
Коли потрібно використовувати зимову рідину для омивача лобового скла? Вже восени варто економно доливати рідину в бачок омивача, наприклад, 1 літр. Коли ця кількість закінчиться, потрібно додати ще літр. Таким чином вдасться уникнути необхідності відкачувати зайву рідину, якщо зненацька виникне сильний мороз. Також варто стежити за прогнозами погоди. За день-два до зими треба додати зимову рідину під шапку. Якщо, звичайно, не помилилися і немає повного бачка з літньою рідиною, бо таке часто трапляється. Що робити у цьому випадку?
На жаль, літню рідину потрібно висмоктувати. Можна використовувати зонд або смоктати через рот, але треба бути обережним, щоб не напитися цій рідині. Вона не тільки огидна на смак, а й токсична. Варто мати під рукою бензонасос – найпростішого ручного цілком вистачить. Це дозволить перекачувати технічну рідину з однієї ємності до іншої. Літню рідину, відкачану з бачка омивача (трубку потрібно просмикнути якнайглибше, через заливний отвір) переливають у пластикову пляшку і залишають на весну. Звичайно, вона біорозкладається, але не нейтральна до навколишнього середовища, тому не варто виливати її на вулиці або лужку.
Яку зимову рідину використати?
Тут теж слід керуватися здоровим глуздом та дивитися прогнози погоди. Якщо прогнозуються сильні морози, рідини до -5С недостатньо, оскільки вона може замерзати вже при -2С. Загалом найслабша рідина буде корисна тільки при температурі близько 0°C. Рідини можуть мати різні маркування, такі як -10C або -15C, щоб вказати, що рідина замерзає при цій температурі. Однак її властивості починають губитися на кілька градусів раніше, особливо у разі неякісної продукції. Проте на більшій частині України температура не опускається нижче -20 °C більшу частину зими, так що можна вважати, що рідини до -20 °C цілком достатньо. А якщо люди живуть у горах або на півночі, де температура може впасти ще більше, варто купити пляшку арктичної рідини до -60 °C. Однак не використовуйте її без морозу, тому що вона діє агресивно та може зруйнувати лакофарбове покриття.
Можна довіритись брендовій продукції. Рідина за 50 гривень не буде такою гарною, як рідина за 100 гривень, але підвищення ціни до 300 гривень за аналогічний обсяг – це перебільшення.
Завжди потрібно перевіряти склад рідини та уникати продуктів із високим вмістом метанолу. Це отруйний спирт, і його пари розпорошуються на лобове скло, потрапляючи усередину автомобіля. Краще не вдихати їх надто багато. Спирти (етанол, метанол та ізопропанол) у зимовій рідині повинні становити 30–35% від складу всієї суміші. Також варто перевірити, чи є у рідини відповідні сертифікати та звернути увагу на інші маркування – чи не горюча вона і чи не дратує шкіру.
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 0;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 7-05-2025, 08:09;  

Питання про те, чи можна змішувати олію різних виробників і марок, швидше за все, ніколи не буде вирішено у той чи інший бік. Завжди знайдуться щасливі власники машин, які успішно їздять із несподіваними комбінаціями мастильних матеріалів, незважаючи на застереження. Ми є офіційним дистриб'ютором компанії «Шелл», і ми працюємо з моторними оліями з моменту відкриття. Сьогодні ми поділимося з вами своїм досвідом та розповімо про те, чи можна змішувати мастильні матеріали та чим можуть закінчитися ваші спроби.


#
Чому ця тема є актуальною?
Почнемо з відповіді на питання про те, чому взагалі людям потрібно змішувати олію. Найчастіше така необхідність виникає в екстрених випадках, а іноді — виключно через незнання чи неуважність. Нештатні ситуації виникають, наприклад, коли ви поспішаєте на роботу, але вчасно помічаєте попередження про низький рівень мастильного матеріалу. На жаль, тієї марки, якою користуєтеся ви, не виявляється під рукою, і ви справедливо вирішуєте, що безпечніше змішати склади, ніж вирушити без масла в двигуні. Подібні випадки можуть виникнути в дорозі або внаслідок несправності, коли злити відпрацьований мастильний матеріал неможливо.
Правило 1:
змішувати моторні масла можна, але тільки в ситуаціях, коли це дійсно необхідно.
Тепер поговоримо про склад мастильних матеріалів. Будь-яке моторне масло складається з основи та присадок, які забезпечують захист від корозії та багато інших властивостей. У кожного виробника свій унікальний склад. Його підбирають за результатами тривалих досліджень, причому враховують не лише кількість присадок, а й їх співвідношення один до одного. Найчастіше збільшення вмісту одного компонента може призвести до того, що інша речовина не працюватиме досить ефективно.
Чому важливо знати? Тому що на форумах легко знайти людей, які стверджують, що вимоги виробників не змішувати олії — не більше, ніж маркетинговий хід для збільшення продажів. Насправді продукти різних компаній мають у своєму складі присадки з унікальним складом. При їхньому контакті в результаті змішування великий ризик початку реакції, яка може бути згубною для двигуна.
Якщо ж йдеться про продукти однієї компанії, то ви ризикуєте порушити баланс різних речовин в маслі, що також позначиться на його ефективності.
Правило 2:
при змішуванні олій є способи знизити ризик, але гарантованого способу уникнути його повністю.
Далі ми поговоримо про сумісність різних мастильних матеріалів. Зазначимо, що фразу можна змішувати правильніше розуміти як можна змішувати з мінімальним ризиком. В ідеальній ситуації ви повинні використовувати продукт однієї марки протягом усього терміну експлуатації автомобіля.
#
Деякі нюанси при змішуванні моторних масел
Відразу зазначимо: у цій статті ми говоримо тільки про якісні мастильні матеріали, що пройшли всі необхідні процедури сертифікації.
Правило 3:
змішування олій із складами, які мають сертифіката відповідності, може призвести до початку неконтрольованих реакцій. Це може призвести до виходу з експлуатації двигуна автомобіля.
Варто відзначити ще один важливий момент: неможливо повністю злити олію з двигуна. Це ж стосується всіх рідин, що використовуються для промивання.
Якщо ви використовуєте різні масла, їх змішування неминуче, навіть при попередньому зливі мастильного матеріалу.
Тому ми рекомендуємо ознайомитися з подальшим матеріалом всім, хто заливає в машину різні склади.
Які моторні олії можна змішувати?
У складі будь-якого мастильного матеріалу є базова частина, тобто основа, в яку додаються присадки. Саме вона використовується для класифікації олій. Вони, як відомо, бувають:
мінеральними. Їх одержують із нафти шляхом селективної очистки. Це недорогі та універсальні мастильні матеріали;
напівсинтетичними. Виробляються за допомогою поєднання мінеральних та синтетичних масел. Відрізняються універсальністю та порівняно високими захисними властивостями, при цьому досить доступні;
гідрокрекінговими. За складом вони близькі до напівсинтетичних, проте основа, отримана методом глибокого очищення, забезпечує їм велику в'язкість та температурну стійкість;
синтетичними. Найбільш якісні та дорогі варіанти, представлені на ринку. Базова частина, отримана методом хімічного синтезу, дозволяє мастильним матеріалам зберігати стабільні показники в'язкості та плинності, а також забезпечує повільне старіння.
Основа є одним із головних факторів при змішуванні олії. Змішувати склади з однаковою базовою частиною відносно безпечний варіант.
При використанні продуктів одного виробника ризик знижується ще більше. Цілком логічно, що у олій одного бренду буде приблизно однаковий склад (зазначимо, що бувають і винятки). Це значно знижує ризик виникнення реакцій між різними компонентами.
У ряді випадків, якщо необхідний долив олії, можна взяти продукт іншого типу і в'язкості, але від того ж виробника. Зазначимо, що це правильно тільки в короткостроковій перспективі.
Чи можна змішувати моторне масло з різною в'язкістю?
Так, це можливо, але треба розуміти й обмеження. Якщо вам необхідно змінити в'язкість, то найкраще вибрати масло того ж виробника на тій же основі. Це дозволить вам максимально знизити ризик. Пам'ятайте і про те, що при додаванні олії іншого класу загальна в'язкість падає. Важливо й те, скільки нового мастильного матеріалу ви додаєте. Не всі автомобілі можуть працювати з таким складом.
Навіть якщо перед заміною ви злили масло, ми рекомендуємо заливати мастильний матеріал від того ж виробника, пам'ятаючи, що в моторі залишилося до 10% попереднього складу. При змішуванні сумішей з різною в'язкістю несуттєво змінюється плинність рідини, але значних змін у її функціях не станеться.

Загальні правила
При змішуванні різних масел важливо дотримуватися ряду правил, які допоможуть вам уникнути неприємних ситуацій:
Не знижуйте якість олії. Не можна доливати мінеральну олію до синтетики або напівсинтетики, а напівсинтетики — до синтетики. Зниження якості може призвести до початку реакцій та зниження ефективності роботи присадок.
Якщо вам довелося змішувати масло за необхідності, краще злити отриманий склад за першої можливості і замінити його повністю однорідний, тобто. на той, що рекомендований виробником.
Заборонено заливати в двигун масло різних класів, наприклад, змішувати мастильні матеріали для легкових та вантажних автомобілів.
Якщо потрібно долити масло, оптимальним вибором буде продукт того ж виробника з іншими показниками в'язкості. При цьому необхідно враховувати сезон. Інакше є можливість знизити в'язкість, наприклад, зимової олії. Це може призвести до засмічення систем двигуна. Крім того, при доливі менш в'язкої олії може зрости витрата на чад, тому рівень доведеться контролювати частіше.
Не рекомендується змішувати олії в пропорції 50/50. Доливати слід трохи більше 15 % нового складу.
Якщо немає можливості знайти олію того ж виробника, при виборі необхідно орієнтуватися на допуски виробника. Вони мають збігатися в обох продуктів. Найкраще підійде масло, близьке за класом та характеристиками. Відповідно до вимог API та ACEA, продукти в рамках одного класу досить близькі за складом та властивостями, а отже, можуть змішуватись практично без негативних наслідків. Мастильні матеріали, які не підходять під ці вимоги, просто не проходять сертифікацію. При цьому не забудьте врахувати допуски виробника автомобіля і якнайшвидше злити отриману суміш.
КАТЕГОРИЧНО заборонено змішувати мінеральну та синтетичну олію. При цьому йдеться про будь-яке їхнє поєднання. При додаванні синтетики в мінеральну олію багато синтетичних присадок просто не будуть розчинятися в основі, що призведе до утворення осаду. Це може призвести до серйозних пошкоджень двигуна. Розбавляти синтетичний мастил мінеральним ще небезпечніше.
Якщо з будь-якої причини вам довелося долити в машину олію нижчої якості, рекомендується уникнути високих навантажень на двигун і не їздити на великій швидкості.
Якщо вам довелося змішувати мастильний матеріал, незалежно від того, чи було дотримано всіх згаданих у статті правил, рекомендується виявляти обережність. Обов'язково перевіряйте якість складу, звертайте увагу на сліди піни, різні опади та рівень олії.
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 0;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 7-05-2025, 04:35;  

Одним із базових критеріїв відмінності моторних масел є їхня «синтетичність». За цим критерієм загальноприйнято розподіл олій на три категорії: мінеральне, напівсинтетичне та синтетичне. Непрямо категорію олії можна визначити за її в'язкістю, проте, залежно від сфери застосування олії, можуть виникати нюанси. Так, скажімо, вантажні мастила «класичної» для легкомоторної напівсинтетики в'язкості 10W-40 нерідко є синтетичними продуктами.
У чому відмінність синтетичної моторної олії від напівсинтетичної та мінеральної?
Простими словами, чим синтетичнішим є масло, тим «сильніша» у нього база і пакет присадок, тим стабільнішими його характеристиками, краще захисні та низькотемпературні властивості. Але такі характеристики синтетичних масел беруться не власними силами, а випливають із властивостей і характеристик базових масел — основного базового компонента виробництва готових товарних масел. Однією з найважливіших характеристик базових масел є індекс в'язкості (VI - viscosity index), що характеризує стабільність в'язкості олії в залежності від температури. Чим ВЕРХ вище, тим термостабільніше масло, тим менше зміна його в'язкості.
Типи базових олій
Базові олії, згідно із загальноприйнятою класифікацією API, діляться на 5 основних груп. Олії першої, другої та третьої груп виробляються з нафти, четвертої та п'ятої - є хімічно-синтезованими. До синтетичних відносяться масла 3, 4 та 5 груп.
Група 1: мінеральні олії, що містять менше 90% граничних вуглеводнів та мають індекс в'язкості в районі 90.
Група 2: мінеральні олії зі збільшеною кількістю граничних вуглеводнів та індексом в'язкості близько 100.
Група 3: мінеральні олії, що зазнали процесу каталітичного гідрокрекінгу. Мають у складі більше 90% граничних вуглеводнів і мають індекс в'язкості близько 140-150.
Група 4: повністю синтетичні базові олії на основі поліальфаолефінів (ПАТ) з індексом в'язкості близько 130.
Група 5: повністю синтетичні базові олії, які за тими чи іншими властивостями не потрапили до попередніх груп. У цю групу входять базові олії з урахуванням ефірів, складних спиртів тощо.
Мінеральні масла отримують в результаті глибокого очищення нафти, вони мають стабільні характеристики, хороші змащувальні властивості і мають високу розчинність присадок. Проте мінеральні олії мають невисоку термостабільність, які характеристики дуже залежить від температури.
Напівсинтетичні, частково-синтетичні олії — це, за своєю суттю, мінеральні олії, експлуатаційні властивості яких були покращені шляхом додавання до тридцяти відсотків синтетичних олій третьої чи, що значно рідше, четвертої групи.
Гідрорекінгові олії третьої групи відносяться до синтетичних олій, хоча і виробляються з нафти. У процесі каталітичного гідрокрекінгу базові мінеральні олії піддаються ряду хімічних реакцій, що істотно змінюють молекулярну структуру олії та її властивості. В результаті хімічного впливу з мінеральної олії видаляються сполуки азоту та сірки, випрямляється та очищається його молекулярна решітка. В результаті зміни молекулярної структури, гідрокрекінгова олія за комплексом характеристик максимально наближається до хімічно-синтезованих олій, а по ряду параметрів і перевершує їх, зберігаючи, при цьому, всі плюси мінеральних олій - високу розчинність присадок і хороші властивості, що змащують.
Більшість синтетичних масел сьогодні є саме гідрокрекінговими оліями. У тому числі й олії з найвибагливішим допуском VW 504/507, що передбачає міжсервісні інтервали до 40 тисяч кілометрів.
Олії 4 та 5 груп є хімічно-синтезованими «нафтовими» базовими маслами. Повністю синтетичні базові олії відрізняються дуже високою термостабільністю, високою плинністю та проникною здатністю при негативних температурах, хорошими антиокислювальними властивостями, низькими випаровуванням і витратою на чад.
Однак, синтетичні базові олії мають дві критичні недоліки: низьку змащувальну здатність і малу розчинність присадок. Для забезпечення оптимальних змащувальних можливостей і, що дуже важливо, розчинності присадок, в товарні «повністю синтетичні» масла додаються масла першої, другої або третьої групи.
Тож якщо «повністю синтетична» та напівсинтетична олія — це суміш синтетичних та мінеральних базових олій, то в чому ж тоді різниця? Основна різниця в пропорціях компонентів підсумкової базової олії, адже 80/20 — це не те саме, що 20/80. Крім того, «повністю синтетичні» олії можуть виготовлятися із суміші олій четвертої та третьої груп, а напівсинтетичні — із суміші олій другої та третьої.
На сьогоднішній день найкращими експлуатаційними характеристиками володіють олії, створені на суміші базових олій третьої з четвертої або п'ятої груп. Такі олії володіють хорошими змащувальними та антиоксилительними властивостями, розчинністю присадок, високою термостабільністю та низькою витратою 
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 1;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 7-05-2025, 03:12;  
Genesis G80 – преміальний автомобіль від виробника машин Genesis. Дана модель взяла в себе все найкраще та передове, що тільки є в компанії.
Дизайн
Дизайн машини можна охарактеризувати як неймовірно елегантний і при цьому дуже преміальний. Передня частина автомобіля виконана у досить зухвалому стилі. Поєднання ліній окремих елементів транспортного засобу, наприклад, тих же ліній бічних повторювачів, разом з усіма моментами, що залишилися, перетворюють дизайн і зовнішній вигляд на щось зовсім особливе, дивовижне і відмінне.
Позаду акцент зроблено на ліхтарях. Вони добре вписані в загальну картину транспортного засобу, а їх великі розміри лише показують, що для машини по суті немає перешкод чи перешкод, з якими вона не змогла б впоратися. Те саме можна відзначити і про бічний дизайн автомобіля.
Інтер'єр авто зроблений у вже досить звичному для Genesis стилі. У ньому багато шкіряних елементів, якісне кермо в двох кольорах, ергономічна форма, хороші матеріали, покриття, шви у накидок на сидіння.
Безпека
Безумовно, автомобіль преміального класу має бути по можливості максимально безпечним. Власне, саме для цього в Genesis G80 впроваджено найінноваційніші технологічні рішення, інтелект-система та інші безпечні атрибути. Тільки одних подушок безпеки в автомобілі є 10 одиниць, чого цілком достатньо для забезпечення надійності та безпеки в екстрених ситуаціях для всіх, хто буде всередині машини.
Ну а інтелектуальна система допомагатиме комфортніше пересуватися місцевістю. Наприклад, вона сама може регулювати фари, щоб зустрічні водії не були засліплені і не створювалася небезпечна для життя ситуація.
Продуктивність
У машині повний привід. Також до неї інтегровано велику кількість систем, завдяки яким можна розпізнати покриття. Ну а нова платформа кузова зробила машину ще швидшою. Природно, що разом із потужним двигуном та зменшенням ваги це дає гарний приріст у плані швидкості та відчуття швидкості за кермом.

Новини України

Опитування

Яке масло заливаєте в двигун? [?]


Анекдот

Китайські автомобілі повністю випередили весь світ за екологічністю. Вони повністю розкладаються протягом 1 року.

Теги

Календар

«    Травень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Товари

Дворник VELGIO Universal Hybrid (530мм-21'')
Price: 270.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 21" (530 мм) 84530 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (500мм-20'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 20" (500 мм) 84500 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (480мм-19'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 19" (480 мм) 84480 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Контактна інформація:

E-mail:

admin@avtoblog.com.ua