
Перше покоління (1964–1966)
Перше виробництво Mustang було запущено 17 квітня 1964 року. Оскільки його було запущено наприкінці року, його часто називають 1964 - 1/2 . Маркетинг для нього був чудовим: він був показаний у всіх телевізійних мережах 19 квітня, а у вересні він з'явився у фільмі про Джеймса Бонда «Голдфінгер». Реакція споживачів була величезною, оскільки першого ж дня було продано 22 000 одиниць. За перші 18 місяців було продано понад мільйон одиниць. Це створить нове покоління транспортних засобів: автомобіль поні. Жодна історія Мустанга не буде повною, якщо не згадати зусилля легендарної Керрол Шелбі. Вона вирішила спочатку продати Mustang із задніми сидіннями та платформою на базі Falcon, щоб залучити об'ємні продажі та знизити виробничі витрати. Але Шелбі бачила потенціал у Мустангу. У Mustang було додано додаткові робочі характеристики, і в результаті з'явився культовий Mustang GT-350.
Друге покоління (1967-1968)
Ці роки були ключовими для Мустангу. Можливо, це був перший автомобіль у своєму роді, але тепер він зіткнувся з конкуренцією з боку Camaro, Barracuda та Firebird. Модель 1967 року бачила багато змін у погляді та роботі Мустанга. Він став ширшим і довшим, а двигун став більшим. Версії Shelby були все ще доступні з новою моделлю GT-500. Він зміг розігнатися до 60 миль на годину за 6,2 секунди та подолати чверть милі за 14,6 секунди. Третє покоління (1969–1970)
Наприкінці шістдесятих років Мустанг третього покоління виріс у розмірах та вазі, хоча він, як і раніше, існував на базі шасі на базі Falcon. Тепер у вас може бути версія Mach 1, яка поставляється із стандартним 351 cid V8. Для любителів розкоші було купе Grande, а для гонок було випущено дві версії Boss. Четверте покоління
Це була не найкраща година Мустанга. Колісна база була розтягнута, і вона стала ще довшою. Це призвело до того, що Мустанг втратив цей легкий настрій і зробив його таким цікавим. Ситуація погіршилася, коли набули чинності правила викидів 1973 року. Мустанг з шістьма циліндрами фактично показав тільки 88 кінських сил, з більш потужними, "хваляться" нікчемними 150 кінськими силами.
П'яте покоління (з 1974 до 1978)
Це було народження Мустанга II, який мав покращити попереднє покоління. Його метою було збільшити продаж, повернувшись до початкової пропозиції невеликого, легкого гоночного автомобіля. Мустанг II справді добре продавався, але, озираючись назад, він став символом усього, що було погано у 1970-х роках. Це було замало, і йому не вистачало енергії. Обробка була жорстокою. Найвідомішим Mustang з усіх був пакет Cobra II, який включав величезний задній спойлер і підроблений капот. Але він був насправді не швидшим, ніж звичайний Mustang II. Була навіть версія King Cobra, яка була просто Cobra II з видозміненим капотом та деякими іншими незначними змінами. Шосте покоління (з 1979 по 1993)
Це покоління проіснувало дивовижні 15 років, що було справді несподівано. Критики скаржилися на те, що успіх цього покоління був обумовлений знаковою назвою Мустанга. Стиль був значно відмінний від будь-якого Мустанга раніше, і він був дійсно незграбним. Його навіть використали як поліцейську машину. Тим часом, це покоління Мустангів бачитиме багато злетів та падінь у своїй технології.
Сьоме покоління (1994-1998)
Це покоління побачило значне покращення зовнішнього вигляду та продуктивності. Шасі було збільшено, і тюнінговий підрозділ Ford SVT став набагато більш залученим. Ентузіасти були також надихнуті Мустанг Кобра цього покоління.
Восьме покоління (з 1999 по 2004 рік)
Інтер'єр, шасі та форма залишилися без змін, але радикальна зміна торкнулася екстер'єру. Він був перероблений так званою мовою стилів New Edge. Нове видання «Bullitt» було додано до лінійки, і Cobra 2003 стала найшвидшим Mustang в історії з його 390-сильним 4,6-літровим V8-двигуном з наддувом.
Дев'яте покоління (з 2005 до 2014)
Його зовнішній вигляд був як ретро, так і футуристичним, а керованість та продуктивність значно покращилися. Відмінним прикладом був Shelby GT500 з двигуном потужністю 662 кінських сили.
Десяте покоління (2015)
FM15 був оприлюднений у грудні 2013 року, а у виставкових залах – до листопада 2014 року. Воно пропонує нову незалежну задню підвіску, ширший кузов та просторіший салон.