Авто-Блог

Автомобільний інтернет портал - новини, огляди, корисні поради та багато іншого.

E-mail:admin@avtoblog.com.ua

  • Доллар - 41.54
  • Евро - 47.17
Автомобільний блог » Статті » Переваги турбонагнітачів

Переваги турбонагнітачів

  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 0;  
  • Дата: Учора, 08:47;  
  • Сообщить о ошибке
Переваги турбонагнітачів
Вперше турбонагнітач з'явився на авіаційних двигунах ще в 20-ті роки минулого століття. Значно пізніше їх почали використовувати і на автомобільних двигунах, а останні кілька років вони набули всілякої популярності і впевнено витісняють з-під капотів автомобілів традиційні атмосферні мотори. Чим викликане таке стрімке зростання популярності? Насамперед масою переваг.
У процесі роботи турбонагнітач використовує енергію відпрацьованих газів, тобто ту енергію, яка у звичайних двигунах просто марно втрачається. Як результат, на відміну від турбокомпресорів, нагнітач практично не використовує потужність самого двигуна, споживаючи не більше 1,5% від енергії, що виробляється. Докладніше познайомитися з особливостями конструкції турбонагнітачів можна на різних сайтах в інтернеті.
До основних переваг агрегату ставляться:
• Підвищена потужність силового агрегату. У середньому за рахунок використання нагнітача є можливість на 40% збільшити потужність двигуна без збільшення показників об'єму циліндрів.
• Підвищена економічність. Для двигунів внутрішнього згоряння характерно низьке ККД, при якому значний обсяг енергії витрачається в процесі тертя, при цьому чим більше об'єм двигуна, тим більше такі втрати. Використання турбіни дозволяє отримати необхідну потужність у меншому обсязі, а отже, і скоротити розмір теплових втрат, підвищуючи економічність. Крім того, двигун меншого об'єму має меншу вагу.
• Висотність роботи. Турбовані двигуни зберігають стабільність роботи на високій висоті, коли розряджене повітря починає негативно впливати на працездатність атмосферних двигунів.
Найбільш широке поширення турбокомпресори набули у дизельному двигунобудуванні, оскільки останні в силу своїх конструктивних особливостей втрачають до 40% енергії через вихлопну систему. Встановлений турбонагнітач дозволяє використовувати цю енергію з користю, скорочуючи загальний розмір енерговтрат.
Звичайно, що турбіни не позбавлені й недоліків, але інженери поступово знаходять способи боротьби з ними. Наприклад, недостатня швидкість реакції машини на роботу педаллю газу при низьких оборотах двигуна значною мірою нівелюється за рахунок використання так званої схеми bi-turbo, коли одночасно використовується дві турбіни.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Добавить комментарий

Ваше Имя:*
Ваш E-Mail:*
Текст:
Введите код с картинки:*
Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
`

Новини України

Опитування

Яке масло заливаєте в двигун? [?]


Анекдот

Китайські автомобілі повністю випередили весь світ за екологічністю. Вони повністю розкладаються протягом 1 року.

Теги

Календар

«    Травень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Товари

Дворник VELGIO Universal Hybrid (530мм-21'')
Price: 270.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 21" (530 мм) 84530 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (500мм-20'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 20" (500 мм) 84500 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (480мм-19'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 19" (480 мм) 84480 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Контактна інформація:

E-mail:

admin@avtoblog.com.ua