Авто-Блог

Автомобільний інтернет портал - новини, огляди, корисні поради та багато іншого.

E-mail:admin@avtoblog.com.ua

  • Доллар - 41.54
  • Евро - 47.17
Автомобільний блог » Матеріали за 06.05.2025
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 2;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 6-05-2025, 11:56;  
Водії, для яких автомобіль всього лише засіб пересування, найчастіше використовують прості і надійні чохли на сидіння, що легко піддаються чищенню і не потребують особливого догляду. Ті ж водії, для яких автомобіль є показником статусу і респектабельності, віддають перевагу чохлам на сидіння з натуральних дорогих матеріалів.
Для тих та інших автолюбителів існує одне спільне – бажання мати чохли на сидіння автомобіля, що підходять під їхні вимоги зручності, комфорту, функціональності та естетичних міркувань. Сьогодні ринок пропонує ці вироби на будь-який смак та гаманець.
Як відрізняються чохли на сидіння за способом пошиття?
Насамперед, чохли на сидіння розрізняються між собою своїм кроєм, який буває трьох основних видів:
• Універсальні;
• модельні;
• Майки-чохли.
Універсальні чохли шиють таким чином, що вони підходять для сидінь більшості марок і моделей транспортних засобів. Основна перевага цих чохлів полягає в їх низькій ціні і те, що вони справляються з основною своєю функцією - захистом сидінь авто від забруднень. Єдиним недоліком універсальних чохлів може бути відсутність деяких елементів, що відповідають ідеальній посадці – отворів у потрібних місцях, кишеньках і так далі. Тим не менш, універсальні чохли продовжують користуватися попитом завдяки своїй невибагливості та довговічності. Їх виготовляють із високоякісних матеріалів із використанням сучасних технологій для підтримки комфортного водіння будь-якого автомобіля.
Модельні чохли призначені для автомобілів певних марок та пошиті з чіткою відповідністю контурам сидіння аж до міліметра. На відміну від універсальних, модельні чохли містять у комплекті всі необхідні елементи, передбачені в салоні – підлокітники, підголівники, кишеньки та отвори. Ці вироби мають зручні кріплення, що дозволяють легко одягнути їх на сидіння і легко зняти. Модельні чохли характерні різноманіттям дизайнерських рішень, які підходять для сидінь автомобіля кожної конкретної марки. Тому вони здатні не тільки виконувати функцію захисту сидінь, а й повністю відповідати стилю Вашого авто.
Чохли-майки призначені скоріше для тих водіїв, які часто змінюють автомобілі, або все ще не визначилися, наскільки підходить йому куплена марка авто. Ці чохли є недовговічними і служать для захисту сидінь досить короткий термін. Тому чохли-майки коштують недорого, виглядають просто та практично. Вони також належать до ряду універсальних і можуть бути встановлені на сидіння практично будь-якого автомобіля. Незважаючи на свою простоту, ці чохли пошиті з урахуванням необхідного ступеня комфорту для водія та пасажирів. Найчастіше вони виготовлені з приємного на дотик бавовняного матеріалу, який чудово вбирає вологу та сприяє гарній вентиляції.
Які матеріали найбільше підходять для автомобільних чохлів?
При виборі чохлів на сидіння авто особливу увагу приділяють матеріалу, з якого вони виготовлені. Основні критерії для них: зручність, довговічність, ціна. Традиційними матеріалами для автомобільних чохлів є шкіра або шкірозамінник, а також автотканини з натурального та штучного волокна.
Найбільш дорогими, але й шикарнішими, є чохли на сидіння зі шкіри. Цей матеріал використовують для пошиття чохлів на сидіння автомобілів преміального класу та ексклюзивних авто. Такі вироби говорять про високий статус власника автомобіля, але одночасно мають низку недоліків, оскільки потребують особливого регулярного догляду.
Відмінною альтернативою сьогодні є чохли на сидіння із сучасних високотехнологічних матеріалів – автотканини, екошкіри та їх комбінацій.
Автотканини – це поєднання натуральних та штучних матеріалів, що відповідають сучасним вимогам комфорту та безпеки в салоні автомобіля. Чохли з автотканини мають багатошарову структуру, поверхню, що дихає, водонепроникні і легко підлягають очищенню миючими засобами. Завдяки особливому плетиву волокон, вони мало схильні до стирання і розтягування, а різноманітність їх забарвлень і текстур задовольнить естетичні вимоги будь-якого автолюбителя. Найпопулярніші автотканини для чохлів на сидіння авто – це велюр, жаккард та гобелен.
Чохли на сидіння з екошкіри – доступна альтернатива шкіряним. У той же час екокожа має низку переваг у порівнянні з натуральним матеріалом. Чохли з екошкіри виглядають так само шикарно, але коштують незрівнянно дешевше. Екошкіра за своєю текстурою нагадує натуральну шкіру, але при цьому добре пропускає повітря та пару, що є дуже важливим моментом для чохлів на сидінні авто. Чохли з екошкіри не потребують особливого догляду, мають сучасний дизайн і послужать надійним захистом сидінь не один сезон.
Все більшу популярність набирають і комбіновані чохли на сидіння, одні елементи яких виконані з екошкіри, інші з автотканини. Такі чохли найбільш функціональні з погляду захисту сидінь та одночасно комфорту водіїв та пасажирів.
У зимовий період рятуванням від холоду можуть послужити хутряні чохли на сидіння. На них можна сміливо сідати в лютий мороз, не чекаючи прогріву салону. Навіть у літній період вироби з натурального хутра сприяють природній вентиляції сидінь, незважаючи на спеку. Для пошиття хутряних чохлів найчастіше використовують овчину, а виготовляють чохли найчастіше у вигляді накидок, щоб їх можна було легко зняти та одягнути.
Незалежно від способу пошиття та матеріалу, чохли на сидіння повинні гармоніювати з усіма елементами внутрішнього оздоблення автомобіля, тому купувати їх бажано в тому самому місці, що й інші аксесуари.
  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 3;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 6-05-2025, 11:01;  
Mercedes-Benz представила нову спецверсію купе Mercedes-AMG GT

Компанія Mercedes-Benz представила чергову спецверсію купе Mercedes-AMG GT, цього разу присвячену фільму «Формула-1». Він вийде у світовий прокат 25 червня, одну з головних ролей у стрічці зіграв Бред Пітт.

Голлівуд зробив чергову спробу зняти успішний фільм про Формулу-1, на підході видовищна драма від Warner Bros. Pictures та режисера Джозефа Косінскі, спеціаліста з блокбастерів. Фільм отримав невигадливу назву F1, сюжет крутиться навколо вигаданої формульної команди APXGP, яка має молодого і дуже перспективного гонщика — його грає 33-річний актор Демсон Ідріс. Цьому гонщику команда призначає у наставники гонщика-ветерана, якого грає 61-річний Бред Пітт.

У реальному житті у віці 60+ про Формулу-1 можна лише мріяти, та й 33-річний новачок здається не надто молодим, але гримери, як можна судити з трейлерів до фільму, не дарма їдять свій хліб: виглядають гонщики свіжо та бадьоро. Між ними, як водиться, виникають дуже непрості стосунки — своєрідна конкуренція за звання альфа-самця.

Частина сцен фільму знімалася під час реальних Гран-прі Формули-1, одним з продюсерів виступив семиразовий чемпіон світу Льюїс Хемілтон, який до минулого року включно виступав за команду Mercedes-AMG Petronas F1 Team. Компанія Mercedes-Benz стала одним з ключових партнерів цього фільму, тому він щедро напханий машинами та логотипами компанії. Спецверсія APXGP Edition купе Mercedes-AMG GT 63 – ще один спосіб монетизувати участь компанії в кіно, ця модель буде випущена накладом 52 аримірники, кожен отримає відповідну номерну табличку в салоні.

Mercedes-AMG GT 63 APXGP Edition пофарбований у кольори вигаданої команди APXGP (переважно це чорний та золотий) і має дуже багату комплектацію, до якої входять в тому числі аеродинамічний обвіс з карбону, 1170-ватна аудіосистема Burmester, система підіймання передньої частини кузова для проїзду через великі дорожні нерівності та захисний чохол для кузова.

Технічна «начинка» стандартна: 4,0-літровий бензиновий бітурбомотор V8 з заводським індексом М177 видає 585 к.с. і 800 Нм, коробка передач – 9-ступеневий «автомат» AMG Speedshift MCT 9G, привід – повний, шасі – повнокероване, розгін до 100 км/год займає 3,2 с, максимальна швидкість – 315 км/год.

Ціна Mercedes-AMG GT 63 APXGP Edition не оголошена, але стандартне купе Mercedes-AMG GT 63 4Matic+ коштує у Німеччині від 190 тисяч євро.

  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 2;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 6-05-2025, 10:30;  

У всі часи прихильники дизельних двигунів зневажливо ставилися до бензинових агрегатів. Основні аргументи дизеля – мовляв, пального споживає менше, а тягне краще. А чи збереглися ці переваги сьогодні?

Дійсно, крутний момент дизельних двигунів завжди був вищим, ніж в аналогічних бензинових. Причина відома: середній ефективний тиск у циліндрах у них вищий. А максимальні оберти у дизельних двигунів нижче: приблизно 4500 об/хв проти 6000 об/хв у бензинових. Тому при ідентичній максимальній потужності бензинові мотори відстають у всьому діапазоні частот обертання. Дизелі, на відміну від бензинових двигунів, здатні працювати на сильно збіднених сумішах. Наповнення циліндрів у них завжди максимальне, оскільки, на відміну від бензинових, у них немає дросельної заслінки, яка погіршує наповнення циліндрів.

Нагадаємо, що крутний момент і потужність – це майже брати-близнюки. Один без одного вони не існують, адже потужність – це крутний момент, помножений на частоту обертання колінчастого валу. І якщо на якійсь частоті обертання двигун здатний видати вищий крутний момент, ніж його конкурент, то і потужність його в цей момент також повинна бути вищою. Одне без іншого просто неможливо. Тому розмови про те, що у когось за рівної потужності момент на тих самих обертах вищий, одразу припиняємо.

Якби крутний момент був постійним у всьому діапазоні частот обертання колінчастого валу, то зовнішня швидкісна характеристика, що показує залежність потужності та крутного моменту від частоти обертання, перетворилася б на пряму лінію, а потужність була б прямо пропорційна показанням тахометра. Тоді різниці в поведінці бензинового та дизельного двигунів рівної потужності не було б взагалі. Однак саме своєрідність перетікання моменту по дизельній кривій і породила неоднаковість їхньої поведінки.

Але ми вже відзначили, що в масовій свідомості дизельні мотори завжди відрізняла їхня здатність видавати відносно високі значення потужності та крутного моменту на низьких обертах. Суб’єктивно це сприймалося так, що в цьому діапазоні частот дизель відгукувався на праву педаль охоче, ніж бензиновий агрегат. Навіть атмосферні дизелі завдяки вищому ефективному тиску в циліндрах могли розвинути вищий момент, ніж бензинові. Однак без наддуву ширина «полиці» крутного моменту була при цьому практично такою ж, тобто практично була відсутня. А ось з використанням наддуву полиця одразу з’явилася, причому «на низах».

Втім, широка полиця моменту сьогодні вже не є козирною картою дизельного двигуна. У бензинового агрегату з безпосереднім упорскуванням і турбонаддувом вона ні в чому не поступається дизельною. Ба більше, зі зниженням частоти обертання турбокомпресори бензинових двигунів тримаються довше, ніж їхні дизельні колеги. І це можна пояснити: дизелю потрібно більше повітря, а тому турбокомпресори починають задихатися раніше. А з урахуванням широкого діапазону частот обертання бензиновий двигун цілком може залишити дизель позаду.

Частково ситуацію заплутують електронні педалі акселератора. Ви втиснули її в підлогу, а комп’ютер починає «радитися з партією зелених», оцінюючи шкідливі викиди. Тому в будь-якій сучасній машині все визначається програмним забезпеченням і швидкістю процесора, який може і не встигати відстежувати мінливі умови роботи. Можна навести й інший приклад щодо екології: сучасні дизелі мають електронні обмежувачі часу роботи на обертах максимальної потужності, оскільки в такому режимі дизельний двигун вивергає сажу.

Донедавна у європейців добра половина легковиків була дизельною. Однак потім почалася епопея з екологією, внаслідок чого дизелі звинуватили у всіх смертних гріхах і майже засудили до повного забуття. Свою роль відіграли й гібриди, що комплектуються саме бензиновими двигунами, оскільки вони мають певні переваги: ​​легкий пуск за будь-яких розумних температур, низький рівень шуму та вібрації, і, як не дивно, дуже висока економність при роботі на постійному та оптимальному режимі.

  • Разместил: Ivan;  
  • Прочитано: 1;  
  • Комментариев: 0;  
  • Дата: 6-05-2025, 07:30;  
Ford Mustang є культовим автомобілем, який пережив безліч злетів і падінь за історію свого існування. У цій статті будуть розглянуті етапи розвитку цього автомобіля. Сервіс Ford для цієї моделі можна знайти у будь-якій країні світу.
Перше покоління (1964–1966)
Перше виробництво Mustang було запущено 17 квітня 1964 року. Оскільки його було запущено наприкінці року, його часто називають 1964 - 1/2 . Маркетинг для нього був чудовим: він був показаний у всіх телевізійних мережах 19 квітня, а у вересні він з'явився у фільмі про Джеймса Бонда «Голдфінгер». Реакція споживачів була величезною, оскільки першого ж дня було продано 22 000 одиниць. За перші 18 місяців було продано понад мільйон одиниць. Це створить нове покоління транспортних засобів: автомобіль поні. Жодна історія Мустанга не буде повною, якщо не згадати зусилля легендарної Керрол Шелбі. Вона вирішила спочатку продати Mustang із задніми сидіннями та платформою на базі Falcon, щоб залучити об'ємні продажі та знизити виробничі витрати. Але Шелбі бачила потенціал у Мустангу. У Mustang було додано додаткові робочі характеристики, і в результаті з'явився культовий Mustang GT-350.
Друге покоління (1967-1968)
Ці роки були ключовими для Мустангу. Можливо, це був перший автомобіль у своєму роді, але тепер він зіткнувся з конкуренцією з боку Camaro, Barracuda та Firebird. Модель 1967 року бачила багато змін у погляді та роботі Мустанга. Він став ширшим і довшим, а двигун став більшим. Версії Shelby були все ще доступні з новою моделлю GT-500. Він зміг розігнатися до 60 миль на годину за 6,2 секунди та подолати чверть милі за 14,6 секунди. Третє покоління (1969–1970)
Наприкінці шістдесятих років Мустанг третього покоління виріс у розмірах та вазі, хоча він, як і раніше, існував на базі шасі на базі Falcon. Тепер у вас може бути версія Mach 1, яка поставляється із стандартним 351 cid V8. Для любителів розкоші було купе Grande, а для гонок було випущено дві версії Boss. Четверте покоління
Це була не найкраща година Мустанга. Колісна база була розтягнута, і вона стала ще довшою. Це призвело до того, що Мустанг втратив цей легкий настрій і зробив його таким цікавим. Ситуація погіршилася, коли набули чинності правила викидів 1973 року. Мустанг з шістьма циліндрами фактично показав тільки 88 кінських сил, з більш потужними, "хваляться" нікчемними 150 кінськими силами.
П'яте покоління (з 1974 до 1978)
Це було народження Мустанга II, який мав покращити попереднє покоління. Його метою було збільшити продаж, повернувшись до початкової пропозиції невеликого, легкого гоночного автомобіля. Мустанг II справді добре продавався, але, озираючись назад, він став символом усього, що було погано у 1970-х роках. Це було замало, і йому не вистачало енергії. Обробка була жорстокою. Найвідомішим Mustang з усіх був пакет Cobra II, який включав величезний задній спойлер і підроблений капот. Але він був насправді не швидшим, ніж звичайний Mustang II. Була навіть версія King Cobra, яка була просто Cobra II з видозміненим капотом та деякими іншими незначними змінами. Шосте покоління (з 1979 по 1993)
Це покоління проіснувало дивовижні 15 років, що було справді несподівано. Критики скаржилися на те, що успіх цього покоління був обумовлений знаковою назвою Мустанга. Стиль був значно відмінний від будь-якого Мустанга раніше, і він був дійсно незграбним. Його навіть використали як поліцейську машину. Тим часом, це покоління Мустангів бачитиме багато злетів та падінь у своїй технології.
Сьоме покоління (1994-1998)
Це покоління побачило значне покращення зовнішнього вигляду та продуктивності. Шасі було збільшено, і тюнінговий підрозділ Ford SVT став набагато більш залученим. Ентузіасти були також надихнуті Мустанг Кобра цього покоління.
Восьме покоління (з 1999 по 2004 рік)
Інтер'єр, шасі та форма залишилися без змін, але радикальна зміна торкнулася екстер'єру. Він був перероблений так званою мовою стилів New Edge. Нове видання «Bullitt» було додано до лінійки, і Cobra 2003 стала найшвидшим Mustang в історії з його 390-сильним 4,6-літровим V8-двигуном з наддувом.
Дев'яте покоління (з 2005 до 2014)
Його зовнішній вигляд був як ретро, ​​так і футуристичним, а керованість та продуктивність значно покращилися. Відмінним прикладом був Shelby GT500 з двигуном потужністю 662 кінських сили.
Десяте покоління (2015)
FM15 був оприлюднений у грудні 2013 року, а у виставкових залах – до листопада 2014 року. Воно пропонує нову незалежну задню підвіску, ширший кузов та просторіший салон.

Новини України

Опитування

Яке масло заливаєте в двигун? [?]


Анекдот

Китайські автомобілі повністю випередили весь світ за екологічністю. Вони повністю розкладаються протягом 1 року.

Теги

Календар

«    Травень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Товари

Дворник VELGIO Universal Hybrid (530мм-21'')
Price: 270.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 21" (530 мм) 84530 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (500мм-20'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 20" (500 мм) 84500 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Дворник VELGIO Universal Hybrid (480мм-19'')
Price: 245.00 грн.Щетка стеклоочистителя гибридная Velgio Universal Hybrid 19" (480 мм) 84480 Улучшенное равномерное прилегание к стеклу, за счет увеличенного количества точек прилегания, что ...

Контактна інформація:

E-mail:

admin@avtoblog.com.ua