Авто-Блог

Автомобільний інтернет портал - новини, огляди, корисні поради та багато іншого.

E-mail:admin@avtoblog.com.ua

  • Доллар - 41.87
  • Евро - 48.02
Автомобільний блог » Статті » Переваги турбонагнітачів

Переваги турбонагнітачів

  • Розмістив: Ivan;  
  • Прочитано: 7;  
  • Дата: 16-05-2025, 08:47;  
  • Повідомити про помилку
Переваги турбонагнітачів
Вперше турбонагнітач з'явився на авіаційних двигунах ще в 20-ті роки минулого століття. Значно пізніше їх почали використовувати і на автомобільних двигунах, а останні кілька років вони набули всілякої популярності і впевнено витісняють з-під капотів автомобілів традиційні атмосферні мотори. Чим викликане таке стрімке зростання популярності? Насамперед масою переваг.
У процесі роботи турбонагнітач використовує енергію відпрацьованих газів, тобто ту енергію, яка у звичайних двигунах просто марно втрачається. Як результат, на відміну від турбокомпресорів, нагнітач практично не використовує потужність самого двигуна, споживаючи не більше 1,5% від енергії, що виробляється. Докладніше познайомитися з особливостями конструкції турбонагнітачів можна на різних сайтах в інтернеті.
До основних переваг агрегату ставляться:
• Підвищена потужність силового агрегату. У середньому за рахунок використання нагнітача є можливість на 40% збільшити потужність двигуна без збільшення показників об'єму циліндрів.
• Підвищена економічність. Для двигунів внутрішнього згоряння характерно низьке ККД, при якому значний обсяг енергії витрачається в процесі тертя, при цьому чим більше об'єм двигуна, тим більше такі втрати. Використання турбіни дозволяє отримати необхідну потужність у меншому обсязі, а отже, і скоротити розмір теплових втрат, підвищуючи економічність. Крім того, двигун меншого об'єму має меншу вагу.
• Висотність роботи. Турбовані двигуни зберігають стабільність роботи на високій висоті, коли розряджене повітря починає негативно впливати на працездатність атмосферних двигунів.
Найбільш широке поширення турбокомпресори набули у дизельному двигунобудуванні, оскільки останні в силу своїх конструктивних особливостей втрачають до 40% енергії через вихлопну систему. Встановлений турбонагнітач дозволяє використовувати цю енергію з користю, скорочуючи загальний розмір енерговтрат.
Звичайно, що турбіни не позбавлені й недоліків, але інженери поступово знаходять способи боротьби з ними. Наприклад, недостатня швидкість реакції машини на роботу педаллю газу при низьких оборотах двигуна значною мірою нівелюється за рахунок використання так званої схеми bi-turbo, коли одночасно використовується дві турбіни.


Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм ім'ям.

Додати коментар

Ваше Ім'я:*
Ваш E-Mail:*
Текст:
Введіть код із зображення:*
Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
`

Новини України

Опитування

Яке масло заливаєте в двигун? [?]


Анекдот

Китайські автомобілі повністю випередили весь світ за екологічністю. Вони повністю розкладаються протягом 1 року.

Календар

«    Липень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

Товари

Олива GM 10W-40, 1л (Акція)
Price: 260.00 грн.Олива моторна напівсинтетична General Motors Semi Synthetic 10W-40 - це мастильний продукт вищого класу. Він оптимальний для двигунів, встановлених в автомобілях "Opel", ...

Олива Hexol 2T Eco, 1л (шт.)
Price: 144.30 грн.Hexol 2T Eco Олива виготовляється з високоякісних мінеральних базових олив з низьким вмістом золи, спеціально розроблених з використанням диспергентів, депресантів, ...

Олива Hexol Synline SuperDiesel DPF 5W-30, 20л (шт.)
Price: 3 412.50 грн.Hexol Synline SuperDiesel 5W-30 Це моторна олива з підвищеними експлуатаційними характеристиками, з низьким вмістом SAPS, енергоощадна, синтетична олива для двигунів, що ...

FAQ

{faq}
Контактна інформація:

E-mail:

admin@avtoblog.com.ua