
Автовласники, які хоч трохи знаються на ремонті транспортних засобів, вважають, що полагодити цю деталь можна самостійно. Найпоширенішою поломкою є вихід із ладу вузла зі щітками. Вони зношуються і достатньо їх замінити, щоб машина продовжила рух. Але такий ремонт вирішить проблему лише на якийсь час. За кілька тисяч кілометрів може знову знадобитися ремонт стартера.
Фахівці стверджують, що повна заміна стартера та генератора здійснюється через кожний 200-300 тисяч кілометрів пробігу. Ця деталь є механічною, тому після такої експлуатації всі вузли встигають повністю вичерпати свій ресурс. Точний термін, який вистачає деталі, залежить від манери їзди та інших чинників. Тому при виявленні будь-якої несправності слід звертатися до фахівців. Тільки вони зможуть визначити, чи має сенс проводити ремонт, чи в цій роботі немає сенсу і треба купувати нову запчастину. Таку роботу можуть провести у багатьох спеціалізованих компаніях.
При діагностиці стану стартера він повністю розбирається. Зробити це самотужки важко, тому що демонтаж і зворотний монтаж деяких частин потребує великої практики. Є можливість пошкодити стопорне кільце. Якщо це станеться, ремонт системи буде неможливим.
Фахівці рекомендують проводити діагностику автомобільного стартера регулярно, навіть якщо немає очевидних ознак його несправності. Під час експлуатації машини вал редуктора покривається шаром бруду. Вона підвищує навантаження, збільшує зношування деталі. У місцях з'єднання корпусу утворюється іржа. Через ці ознаки стартеру важче обертатися. Для зменшення навантаження такі пошкодження треба регулярно усувати.
Після обслуговування стартера, або його ремонт у професійних майстрів, деталь може прослужити ще довгий час. Точний термін не скаже жоден спеціаліст, оскільки він залежить від манери їзди, умов експлуатації. Якщо зовнішня дія зведена до мінімуму, деталь може проїхати до 100 000 км.