
Сколи і тріщини на лобовому склі є досить поширеним явищем, виникнення якого практично ніяк не залежить від самого водія або його професіоналізму. Найчастіше подібні ситуації відбуваються через неякісне дорожнє покриття, коли частинки щебеню у вигляді дрібних каменів вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду. Залежно від масштабу пошкодження проводиться заміна автоскла або його ремонт.
Причини, що спонукають до термінового ремонту
Залежно від розмірів пошкодження лобового скла, необхідно проводити негайний ремонт сколів та тріщин на лобовому склі, інакше наслідки можуть бути такими:
• Поступове поширення тріщини, яка заповнюватиме все більшу площу лобового скла. Це може призвести не тільки до зниження огляду дороги водію, а й пасажира, який бере безпосередню участь у русі автомобіля;
• Миттєве утворення масштабної лопини на лобовому склі, що може призвести не тільки до його заміни, але також і до утворення ДТП, наражаючи на здоров'я та життя всіх пасажирів автомобіля;
• Утворення тріщини та виліт лобового скла від раптового наїзду на перешкоду або попадання коліс у вибоїну, що також загрожує здоров'ю всім учасникам руху, причому не лише пошкодженого автомобіля.
Процес ремонту сколів та тріщин на лобовому склі
У більшості випадків у ремонті лобового скла застосовують фотополімер, який здатний відновити до 85% вихідного стану скла. Ця послуга досить поширена, представляючи повноправну альтернативу заміні лобового скла, але з більшою економією коштів. Принцип дії полягає в наступному:
• Пошкоджена ділянка скла обробляється миючим розчином і піддається знежиренню;
• Зняття напруги скола – для цього за допомогою спеціалізованого дриля для скла свердляться кілька отворів навколо пошкодженої ділянки;
• Знову відбувається знежирення ділянки, після чого висвердлюється все місце тріщини завглибшки не більше середини скла. Як правило, пошкодження не переходить плівку, що склеює, залишаючи внутрішню частину скла неушкодженою;
• Висвердлене місце заповнюється фотополімерною речовиною. Неприпустиме утворення бульбашок;
• Після висихання фотополімеру, видаляють його надлишки з країв пошкодженої ділянки.
Технологія не становить складнощів, якщо мати певний досвід у цій сфері. У будь-якому випадку навіть незначні сколи і тріщини необхідно ремонтувати якнайшвидше.